četvrtak, 6. kolovoza 2015.

Never more proizvodi!


Kladim se da je svaka ili svaki od vas bar jednom u životu kupio nešto u što se toliko razočarao da se zakleo da  više nikada neće kupiti!
 A sad priznanje s kojim bi se moji bližnji složili uz odobravajuće kimanje glavom. Imam problem s kupovanjem. Volim jako kupovati, i kad imam malo više para u novčaniku nešto u meni zaiskri i odvuče me do prvog mjesta gdje se može potrošiti . Kod takvih kupovina često mi se dogodi da pogriješim i kupim nešto što baš i ne valja. A popis takvih proizvoda slijedi :D



1. Balea aqua serum
  U beauty svijetu ovaj serum hvali se ko suho zlato. Uz to je i jeftin. Kupila sam ga. Razočarala se. Poslužio je ko krema za ruke. Lagan je al na koži ostavlja masni finish,  i začepio mi je pore. Izbili su mi ne prištevi već čirevi. Možda nekome odgovara al meni ne.



2. Catrice korektor
Spomenula sam ga u Empties postu. Sam proizvod je odličan, ali činjenica da ćete za 1.5 ml dati 30 kn, a Bourjois korektor ima 10 ml i cijena mu je 60-ak kn me ubija u pojam. I taman kad ga zavolite, njega nema !!!!!


3. eBay ljepilo za trepavice
Nismo se kliknuli i to je to. Smrdi, smeđe je, curi ko ludo.


4. Makeup revolutin ruž - Mystify
Fuljala sam nijansu. Ne stoji mi. I ne volim te šljokice unutra.


(lijevi)
5. Eveline micelarna
Nije mi se svidjela odma zbog poklopca, no onda me počeo mučiti miris. Smrdi, baš smrdi. Ima jako po plastici, potrošit ću je,al je sigurno više neću kupiti. Baš sam razočarana.


6. Aveo ljubičasti aceton
Obožavam zeleni, kupujem ga stalno i uvijek ga imam u zalihi. Al ovaj ljubičasti je, oprostite mi na izrazu teško sranje. Ubija me miris, ne čisti lak i čudni su mi nokti od njega. Tu jednu jadnu bočicu nikako potrošiti, najčešće njome čistim neke fljeke i sl.


U mojoj kolekciji nalazi se još mnogo proizvoda koji su mi manje dragi, ali ništa me nije razočaralo ko ovi. Ne lovite se za moje riječi, možda nekome od vas odgovaraju.


1 komentar:

  1. Slažem se za Aveo odstranjivač laka. Većina ih hvali, a meni nikako ne odgovara... također ljubičasti. :/

    OdgovoriIzbriši