subota, 20. siječnja 2018.

NABLA Dreamy paleta sjenila recenzija


Moram priznati, da me nikad nijedna paleta nije zaludila kao ova. Nikakva ABH, Tarte, Viseart, Huda ni slične. Doći do ove ljepotice bila je prava misija. No svu sam muku zaboravila čim sam umočila cape u  sjenila...




Ako još ne znate, Nabla je talijanski brend koji je cruelty free i veganski. Pohvale pršte na sve strane, što na račun sjenila, što na bronzere i highlightere.
Ovo je njihova prva paleta. Kartonsko pakiranje je poprilično čvrsto i veliko (3,5 cm x 11 cm x 1,5 cm), dolazi i s velikim ogledalom (10,5 cm x 8 cm).
Sadrži 12 sjenila (5 mat, 7 shimmer) , u 3 različite teksture Super Matte, nova formula Fluid Metal i Just Pearl.



Za 35,90 eura dobit ćete 11 g sjenila, što je skoro 3 eura po sjenilu, i 3,25 eura po gramu sjenila.
Paleta je trenutno rasprodana i na Pink pandi i na Nablinoj službenoj stranici. Ja sam je naručila s Nabline stranice i stigla je u roku od 3 dana.








Neću vam opisivati svaku nijansu zasebno, jer mi je vokabular previše skroman da bih ih adekvatno opisala.
Ovo su najbolja sjenila u mojoj kolekciji. Iznimno su kremasta, fino mljevena, pigmentirana, lako se blendaju.
Jedina nijansa s kojom sam još uvijek na VI je Delirium. Krupnije je mljevena i dosta se trusi tj. ne trusi se toliko koliko te krupnije čestice lete na sve strane kod blendanja, ali kad ih razradite, "rastopite" dobijete rapsodiju boja i sjaja.


Swatchevi su rađeni bez baze, a s bazom sjenila su još ljepša. Trajanje ovisi o vašim kapcima i bazi koju koristite. Ja sam ih koristila s Catrice i Wet n wild bazom, no koju god odaberete nećete pogriješiti jer su sjenila vrhunska i bez nje. Nijanse nisu pretople za nas iznimno svijetle, a odlično se vide i na nešto tamnijim i toplijim tonovima. Voljela bih da u paleti postoji i neka mat bež nijansa za nanošenje preko cijelog kapka i ispod obrva. No većini cura koja će posegnuti za ovom paletom, ona neće biti jedina, pa takva nijansa nije neophodna.







Ovoj paleti dajem čistu 5, i apsolutno je trebate.


2 komentara:

  1. Gledajući slike swatcheva zaljubila sam se u ovu paletu! ��
    Definitivno je završila na mojoj wishlisti

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nadam se da će ti ubrzo završiti i u košarici!!! :D

      Izbriši