petak, 28. kolovoza 2015.

Giveaway #1

Konačno smo došli do 100 lajkova na Facebooku!!!

 A ako se sjećate, obećala sam vam jedan giveaway kad dosegnemo tu brojčicu.
Moram priznati da sam očekivala da će se to dogoditi prije, ali na kraju krajeva nije ni važno . Jako sam sretna jer sam zadobila vaše povjerenje i nema boljeg načina da vam pokažem svoju zahvalnost i veselje nego jednim malim slatkim darivanjem.



Kako bi sudjelovali u darivanju, evo što morate učiniti:

1. Lajkati moju FB stranicu
2. Podijeliti pod opcijom JAVNO OBJAVU o darivanju (KLIK NA LINK)
3. Pratiti me na Instagramu
4. Napišite u komentarima pod kojim imenima me pratite
5. I ako želite ( nije obavezno) napišite mi ovdje u komentarima kritike, ako imate pohvale, što biste željeli čitati i sl.

Darivanje je otvoreno  samo za RH.
Pobjednika bira random.org
Darivanje traje od 28.8.2015. do 28.9.2015. u 12:00 h!!!

A ŠTO MOŽETE OSVOJITI??????

 






Našla se tu maskara, lakić, naušnice i par testera :D
A možda se nađe i neko malo iznenađenje !!!

Broj komentara: 20:

  1. Čestitke! Sada me zanima koje je to malo iznenađenje :P

    OdgovoriIzbriši
  2. Bravo! i puno uspjeha i dalje zelim :) sve je super sve je za pet
    lijepo darivanje
    FB Ivona Grgurić

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala :) Ako nisi, nemoj zaboraviti podijeliti objavu od darivanju da bi sudjelovala :)

      Izbriši
  3. Čestitke na prvih 100 i nek ih bude još puno, puno! <3
    Facebook: Tea Šainović
    Instagram: @tea1983

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala , nadajmo se da hoće :D Ako nisi, nemoj zaboraviti podijeliti objavu od darivanju da bi sudjelovala :)

      Izbriši
  4. Čestitam :D I želim još puno lajkova i postova <3

    OdgovoriIzbriši
  5. Čestitke puno uspjeha u svemu i nadalje želim!
    Facebook: Magdica Duvnjak
    Instagram: @magdicaduvnjak

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno :) Ako nisi nemoj zaboraviti podijeliti objavu od darivanju da bi sudjelovala :)

      Izbriši
  6. Čestitke!
    FB: Marija Pupić-Bakrač

    OdgovoriIzbriši
  7. Čestitam i nek se množe što brže ti lajkići!! :) Meni se sviđa što na blogu ima dosta recenzija jer je to osnovni razlog zašto dođem pročitati neki post na blogu! :)
    FB Nikolina Vukelić
    instagram nikolina_84

    OdgovoriIzbriši
  8. wow, jako lijepo darivanje! Čestitam i dalje želim puno uspjeha! :)))
    FB: Nives Holajn
    instagram : nivesica_laeta

    OdgovoriIzbriši
  9. Čestitke na prvih 100+ :D
    FB: Karolina Jokić
    pročitala sam par postova već (čitam već većinu dana),najzadnje sam pročitala new in s PinkPande,morala bih si nešto naručiti preko njih jer i mene mame tim svojim akcijama :D

    OdgovoriIzbriši
  10. Čestitam na prvih 100 :)
    FB: Rajka Kovačević

    OdgovoriIzbriši
  11. FB: Gabrijela Pekarik, Instagram gabrijela0902
    Želim ti da brzo dođeš do idućih 100 ;)

    btw..odlično darivanje :)

    OdgovoriIzbriši
  12. Lijepo darivanje i zanimljiv blog.
    FB Danijela Saric
    saric.lucija instagram

    OdgovoriIzbriši
  13. Čestitke!
    fb Ane Saric

    OdgovoriIzbriši