četvrtak, 27. kolovoza 2015.

Mini new in #4

Lijep pozdrav!

U ovom postu pokazat ću vam što sam kupovala u posljednje vrijeme. Uživajte ;)



  Byphasse micelarna otopina 500 ml - 39 kn . Isprobavam ju, recenzija će sigurno biti na blogu.


Kako mi je lice podivljalo odlučila sam se na kupovinu sapuna Afrika, cijena sapuna je 20 kn. Riječ o prirodnoj kozmetici pa rezultati nisu vidljivi odmah, već treba pričekati malo. Spremam recenziju i ovog proizvoda u kojoj ćete moći vidjeti stanje mog lica, prije i poslije.


 Nakupilo se par lakića.
LOOK by Bipa sam dobila od dečka, ovaj mintać (13 kn) zajedno s AVONOVIM (29 kn) kupila sama, a Oriflame lakove sam dobila za imendan od "svekrive".



Nikad dosta špangica, nestanu u roku keks, baš kao i gumice za kosu. Cijena 12 kn.


Odlučila sam isprobati olovku za obrve od Essence-a . Čudim se kak ju nisam i prije kupila, cijena 13 kn.


Ulovila sam i jedno prekrasno sjajilo za 16 kn od Catrice-a, imam takvo kričavo crveno no ono je daleko pigmentiranije pa ga mogu svrstati pod ruževe. Riječ je o prekrasnoj nijansi, koju bih nazvala "my lips but better"  za one dane kad vam se nosi nešto gotovo neprimjetno na usnama.


Dobila sam i predobar Avonov parfem Rare Gold. Na prvu mi je miris prejaki, no kako vrijeme odmiče gubi se taj intenzivan miris i kao da se razvija neki drugi, nježni . Jedan od onih mirisa koji vas natjeraju da konstantno bruljite nos u zapešće ili njuškate dekolte kolko dobro miriši. Miris će biti dostupan u sljedećoj kampanji .



Ovak ja kupujem acetone. Koštaju samo 4 kn, a budimo realni kod nas nema baš acetona ispod 10 kn, pa ove uvijek imam u rezervi. AVEO JE ZAKON!


U Mülleru sam kupila Fingers ljepilo za trepavice (20-ak  kn) i Essence longlasting lipliner u nijansi 05 lovely frappuccino (13 kn).


4 komentara:

  1. Upravo sam otkrila tvoj blog! Odlican je! Puno zanimljivih stvari, bas mi je drago da sam te nasla. :)

    www.pinsandpolish.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. A meni je još draže što imam novu čitateljicu :D

      Izbriši
  2. ovaj mint lak mi je predivan,kupila sam ga jučer napokon :D a bez ovih Aveo acetona ni ne izlazim iz Mullera :D kupim barem dva :)

    OdgovoriIzbriši