nedjelja, 23. kolovoza 2015.

Najdraže youtuberice

Hej haj!
Ako se volite lickati kao ja, vjerojatno ste već otkrile čari youtube tutoriala. Iako sam već odavno uvježbala šminkati sebe, a i druge nikad dosta odgledanih tutoriala. Nakon nekog vremena nećete više moći toliko naučiti već se razvija potreba da gledate i dalje tu osobu koja vam je prenijela neko znanje ili trik. Ako vas zanima koje su moje najdraže youtuberice, nastavite čitati.



1. Claire Ashley

Malo me nervira njezino uber energično pozdravljanje na početku svakog videa, i već se spremim za to stišavanjem zvučnika, ali ženska je jednostavna ima super tehniku, i uživam ju je gledati. Često radi i fora frizure koje su jednostavne za napraviti.

2. Hayley Kassel 

Zanimljiva, inovativna, često me inspirira.


 3. Maya Mia

Kraljica makeupa. Kod nje ne morate stišavati zvučnik, jer se ženska ne hihoče bezveze. Svaki njezin look me oduševi.

4. The Makeup Chair

Njezini su videići najčešće kratki što je super ak nemate puno vremena, puna je trikova, obožavam njezine GRWM.


5. Sona Gasparian

Ne pratim je dugo, ali mi se odmah svidjela jer je kao i većina cura koje pratim jednostavna. Ne volim preseratorice.


6. Sharon Farrell

Moja najdraža youtuberica. Gledam apsolutno svaki njezin video, pa čak i one koji nisu tutoriale što mi inače nije navika. Na kraju videa volim se vratim na početak i tak vrtiti početak kraj da ponovno vidim kolko je drukčija s šminkom jer nije jedna od onih klasičnih ljepotica koje se mogu susresti na youtubeu. O B O Ž A V A M    J U !!!!!



7. Ivana Blažoti

Da ne bi ispalo da gledam samo strane youtubere, osvojila me i naša Ivana. Jako je smiješna, lijepa, talentirana ...


8. Demelza's World

S vremena na vrijeme volim si pogledati i kak se nokti delaju, makar mi to baš i nejde od ruke. A ova  me žena svakom novom manikurom baca u sve veću depresiju.

9. Janelle Estep

Još jedna gospodična koja radi ljepe noktiće.



Pratim još puno i hrvatskih i stranih youtubera no ovi su mi najdraži. Imate kakve preporuke za mene?!

Broj komentara: 11:

  1. Ja volim Jaclyn Hill, Nicole Guerrirero, Kathleen Lights, a od naših GirlBoss i Lana M :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaclyn sam i ja neko vrijeme pratila, al mi je dosadila :)

      Izbriši
  2. Ne pratim ni jednu od ovih blogerica xD
    Jedino Ivanu pogledam s vremena na vrijeme :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Carli Bybel, Tanya Burr, Lauren Curtis, Freddy My Love, Elanna Pecherle :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Carli i Lauren su nam zajedničke, samo kaj meni nisu među najdražima ;)

      Izbriši
  4. nikad čula niti za jednu yt-ericu..ali sada kad si ih spomenula definitivno budem škicnula.. i mene jako živcira kad je netko toliko nepodnošljivo hiperaktivan i kad se hihoće bezveze, pr volim belinda selene, onak baš mi je slatka, ali mi glas i ta prpošnost idu na živce. moja najbolja je PinkSoFoxy (Christine), isto nije klasična ljepotica, ali sve što radi u životu je genijalno :D i njezini videi me smiruju :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. prvi put čujem za nju, pravo je osvježenje pronaći nekog nenapadnog u svijetu blještavila i prenavljanja :)

      Izbriši
  5. od ovih navedenih jedino gledam Mayu miu i obozavam je <3 <3 <3

    OdgovoriIzbriši