ponedjeljak, 17. kolovoza 2015.

Avon nutra effects balance daily cream recenzija

Započnimo ovaj post jednim priznanjem.
Mrzim kreme za lice. Većina ih je masna, sporo se upijaju, a lice se nakon njih sjaji ko da sam izlijala flašicu ulja po njemu. Još ako dodam strah da ću od bilo koje kreme zamastiti svoju kožu i uzrokovati prištiće; kreme za lice mogu smjestiti na listu neprijatelja pod rednim brojem 1.

Do svog 19. rođendana od proizvoda koji bi pružali mome licu hidrataciju isprobala sam Esi gel od aloe vere i Balea aqua serum. Balea aqua serum mi se nije svidio ni malo, pa tako sve do tog dana nisam koristila ni jedan proizvod za hidrataciju, osim povremeno gel od aloe vere koji bi stavljala na prištiće.

No, za 19. sam rođendan na poklon od Sare dobila Avonovu nutra effects balance dnevnu kremu. I uredno sam ju spremila u ormarić. Nisam je jedno vrijeme otvarala nadajući se da će neko slaviti rođendan pa ću je proslijediti dalje. Ali rođendanima ni traga pa sam je otvorila i isprobala .







Ne mogu reći da sam se zaljubila na prvu , jer nisam. Bila sam previše skeptična da bi je mogla zavoljeti. Ali nisam ni odustala, nanosila sam je na lice nekoliko dana i primjetila razliku. Pa sam odlučila malo pronjuškati po netu. A što sam otkrila i koji su moji dojmovi pročitajte u nastavku.

Nutra effects kreme dolaze u nekoliko linija, te tako svaka od vas može naći odgovarajuću. Hydration linija namjenjena je suhoj i normalnoj koži, Balance mješovitoj i masnoj, Radiance umornoj koži i neujednačenom tenu, Ageless linija koži s prvim znakovima starenja (35+) a Ageless advanced koži s uznapredovalim znakovima starenja (duboke linije i bore, opuštena koža, 45+ ).
Isto tako  u svakoj liniji moguće je odabrati, dnevnu kremu ili gel- kremu koja je pogodna za upotrebu i ujutro i navečer.



Kremica dolazi u standardnoj staklenoj posudici s plastičnim poklopcem na kojem je utisnuto Avon. Možete biti uvjereni da vaš proizvod nitko nije dirao ukoliko je kartonska kutijica u celofanu ili pronađete zaštitu ispod poklopca.
Iako je prava cijena krema 65 kn, gotovo ih uvijek  možete pronaći na akciji , pa već od 19. 8. u kampanji 12 cijena krema biti će 39 i 49 kn ovisno o liniji.



Posudica sadrži 50 ml proizvoda visoke kvalitete koja će vam biti dosta za  3 mjeseca svakodnevne upotrebe, a nekima će izdržati i više.

Osnovne karakteristike :
- sadrži aktivni kompleks na bazi chia sjemenki i matirajućih sastojaka
- sjemenke su bogat izvor omega-3 kiselina, vitamina i antioksidansa te mogu upiti količinu vode  12 x veću od svoje težine
- ključne prednosti : matira kožu, umanjuje lučenje masnoće, umanjuje vidljivost pora, održava optimalan nivo hidratacije
- sadrži SPF 15 
- hipoalergena
-bez parabena i boja



Sama krema je vrlo lagana. Nije masna, upija se ekspresno. Kad je nanesete na lice ne stoji na njemu, već se stapa s kožom. Koža je primjetno glađa, a pore su manje vidljive. Ja sam je često koristila navečer nakon što bi očistila lice i nisam primjetila nikakvu štetu, iako je riječ o dnevnoj kremi . Ujutro bi mi lice bilo prekrasno. Mekano, ujednačene boje, a crvenilo bi nestalo. Baš kao da ste nanijeli neku laganu tekuću podlogu i obrisali sve one uočljive nedostatke. 




Sigurno se pitate matira li krema;  jer danas mnogi brendovi stavljaju naglasak na matiranje i obećavaju brda i doline?! DA! Krema matira. No, nemojte krivo shvatiti. Matirati ne znači spriječiti prodiranje znoja. Za vrijeme ljetnih vrućina često pobrkamo znoj i masnoću. Ljudi dragi to nije isto.
Kremica je i savršena podloga za puder. Upravo zato jer zaglađuje kožu, hidratizira i matira. Iako je ljeto već pri kraju, zaštite od sunčevih zraka nikad dosta.  A s ovom kremicom ne morate posezati za zaštitnim faktorom jer ga i ona sama već sadrži (SPF 15).


Krema je na ovoj slici tek nanešena i lagano razmaza, a vidljivo je da nema nikakvog presijavanja ni sjaja, ni "taloga" koji bi govorio da se sporo upija ili samo sjedi na koži.

 Jako mi se svidio i miris. Zaista miriši prekrasno, no miris ne ostaje već ishlapi nakon nekoliko minuta.

Primjetila sam i da mi se lice u zadnje vrijeme manje masti. Ne znam bi li zasluge pripisala kremici ili sapunu Afrika. Meni kombinacija ova dva proizvoda odgovara i preporučila bih je svima koji imaju mješovitu do masnu kožu sklonu prištićima i alergijama.

Ako je zadovoljila mene, vjerujem da će i većinu vas. Krema nije skupa pa nećete previše izgubiti ako vam ipak neće odgovarati, a moguće je i naručiti prvo tester .
I za kraj, HVALA SARA <3 !





2 komentara:

  1. Isprobala sam gel kremu ali iste verzije i odlična mi je!
    Sigurno ću ponoviti kupnju, a možda i ovu ubacim u košaricu! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja planiram kupiti gel kremu nakon kaj potrošim ovu, čini mi se još laganija. Jel matira i ona?

      Izbriši