srijeda, 15. srpnja 2015.

New in #2 eBay

Pozdrav dame!

Svatko ko me zna, zna da volim šopingirati po eBayu i da to obavljam prosječno jednom mjesečno. I prošlog sam mjeseca tako šopingirala, a ako želite saznati što, samo nastavite čitati.



Kako sam puno šminkala frendice za posebne prigode odlučila sam naručiti parcijalne trepavice. No, one naravno nisu stigle na vrijeme, ali nema veze.. Uzela sam dva paketića, jedne od 12 mm i druge od 14 mm. Trepke su super. Začuđujuće su kvalitetne. Izgledaju jako prirodno, a nanošenjem dodatnog sloja maskare može se postići dramatičniji efekt. Jako su lagane i mekane.



Jedina zamjerka je da su mi duže došle malo povinute u paketiću, pa ih neću moći baš sve iskoristiti. Cijena paketića je 2 $, dok su one od Catrice-a 30-ak ali dolaze s ljepilom. Ako imate ljepilo preporučila bih kupovinu ovih.  LINK


Bila sam na knap s ljepilom, pa sam kupila ovo. Cijena mu je 1 dolar. Žalim što sam ga kupila. Isprobala sam ga samo jednom, i nije me oduševio. Ne drži baš najbolje, smeđe je boje i smrdi jako. Dat ću mu još jednu šansu, ali sumnjam.Možete izabrati i bijelo, možda je ono bolje. LINK




Sljedeća kupovina bila pun pogodaaaaaak, i definitivno je ponavljam. Radi se o kopiji Real Techniques kista. Planiram kupiti pravi set, ali zasad je oke i ovaj. Njime nanosim tekući puder. Prije sam bila skeptična prema kistovima, i nanosila sam ga prstima. No, jednom kad isprobate kist, rijetko ćete se vraćat prstićima. Rodila se tolika ljubav da planiram napisati i post samo o tom kistu.


Cijena kistića je odprilike 1,5 $, ali vrijedi minimalno duplo. Moje preporuke!!!! LINK


I za kraj. Priznajem da sam lovac kopija kistova. Ako tražite savršeni kistić za blendanje sjenila imam rješenje i za to. Pronašla sam kopiju MAC-ovog kista 224. Imam ih već nekoliko, i ne namjeravam stati!!! Dlačice ne ispadaju, mekan je, obavlja posao vrhunski . LINK


 

Nema komentara:

Objavi komentar