petak, 18. kolovoza 2017.

the Balm Sexy Mama puder u kamenu



Kao veliki zaljubljenik the  Balm kozmetike morala sam isprobati i matirajući puder u kamenu. Koristim ga već godinu dana, a koliko sam zadovoljna, koje su njegove prednosti i jesam li oduševljena pročitajte u nastavku...






The Balm je trenutno dostupan u Hrvatskoj na Pink Pandi, u Mulleru, Bipi, Martimexu i pojedinim Douglas drogerijama. Cjenovno je jedan od skupljih brendova, no često se može uloviti na super popustima.
Sexy Mama dolazi u karakterističnom kartonskom pakiranju s malim ogledalcem u količini od 7,08 g za kojih ćete izdvojiti 150 kn ovisno o drogeriji u kojoj kupujete.



Ono što ga izdvaja od drugih pudera u kamenu je njegov sastav u kojem nema talka. Ako se borite s aknama, miteserima, komedonima sigurno znate koliko je teško naći dekorativu odgovarajućeg sastava. Preporučila bih ga dakle svima koji se bore s nečistom kožom.


Što se tiče matiranja, svakako na tržištu postoje i bolji puderi koji će vas držati matiranom dulje no ovaj. Samo matiranje ovisi i o tekućem puderu koji nanosite ispod, ukoliko je i on mat, taj će efekt dulje trajati. Moja je koža mješovita, dakle masna na T zoni, a normalna do suha na obrazima. T zonu drži matiranom do 4 h, a ostatak lica do skidanja makeupa.


Puder je iznimno fino mljeven pa se savršeno stapa s kožom. Ne naglašava pore ni suhe dijelove lica već ih lagano zaglađuje. Pri prolasku kistom po njemu nećete uhvatiti puno proizvoda, već ćete nekoliko puta morati proći  da bi se proizvod uhvatio. Iako  izgleda poprilično žuto, po nanošenju je transparentan, stapa se s podlogom. Nisam primijetila da puder oksidira, ni on ni tekući ispod njega, no uzrok oksidacije može biti i hidratantna krema ili primer koji nanosite, pa ukoliko imate problema s time, obratite pozornost i na njih.


Sastav sam već spomenula, talka nema, što je meni najbitnije.




Ako možete izdvojiti 150 kn za puder u kamenu,vrijedi ga isprobati. Traje jako dugo, koristim ga više od godinu dana svakodnevno i tek sada sam se približila dnu. Moja ocjena bila bi 4,5/5 zbog cijene.
Ako imate kakvo pitanje o proizvodu, ostavite ih u komentaru, rado ću odgovoriti.

Do čitanja!


1 komentar:

  1. Morat cu ga kupiti i probati. Koza mi je normalna, tako da vjerujem da ce mi biti dobar!

    OdgovoriIzbriši