četvrtak, 8. veljače 2018.

theBalm Nude Beach paleta recenzija


The Balm Nude Beach paleta treća je u nizu nude paleta, a ostatak čine Nude 'tude i Nude Dude. Ovu paletu dobila sam za Božić, a  moje dojmove pročitajte u nastavku...


Nude Beach paleta dolazi u sada već standardnom kartonskom pakiranju, sadrži 12 sjenila, 5 mat, 7 shimmer. Ukupna gramaža iznosi 9,6 g što je po sjenilu 0,8 grama. Uz paletu dobijete i dvostrani kistić tj shadow/liner brush . Ogledalo je poprilično veliko i proteže se duž paletu. Paletu možete kupiti u Bipi, Mulleru, na Pink Pandi i mnogim stranim web shopovima. Cijena se kreće oko 280 kn pa naviše ovisno o prodajnom mjestu. Najjeftinije ćete proći ukoliko je kupite u Bipi za vrijeme popusta 30% na dekorativnu kozmetiku.


Izbor mat nijansi je zaista fantastičan. Presretna sam što postoji mat bež nijansa Brilliant  koju nanosim preko cijelog kapka,  Bodacious, Bright i Bold su prekrasne tople prijelazne nijanse, a Brave i Brazen  daju dubinu lookovima. Fora mi je i što su imena svih sjenila na b.

Brave nijansa mi je jedna od najdražih. Niti je mat niti shimmer. Sadrži sitne ljubičaste svjetlucave čestice koje se u panu i na swatchu vide, ali se na oku izblendane izgube.
Pigmentacija mat sjenila je vrhunska, sva su kremasta i gotovo da se i ne truse. Blendaju se super lako i jednoliko.


A tek shimmer sjenila. Divna, divna, divna... Odlične pigmentacije, nanose se super i kistom i prstima, mokra, suha. Nemam prigovora.








Vjerujem da se paleta nije i neće svidjeti svakome upravo zbog topline sjenila i jake pigmentacije. Mislim da se početnici nebi najbolje snašli s njom, te da za nekog ko tek ulazi u makeup svijet bi bolji izbor bila neutralnija hladnija paleta. No ako takvu već imate, Nude Beach je odličan dodatak kolekciji.




* swatchevi su rađeni bez baze za sjenila 

U ovom slučaju cijena opravdava kvalitetu  i imate sve moje preporuke, štoviše nemam nikakvih zamjerki.

Ocjena?! Ma čista 5!!!


Pišite mi u komentarima jeste li ju već kupili, planirate li, ako je imate sviđa li se i vama itd..
Također, ako imate ikakva pitanja tu sam!!!

Broj komentara: 6:

  1. Sviđa mi se paleta upravo zbog jače pigmentacije sjenila.Svakako ću je probati

    OdgovoriIzbriši
  2. Imam je i zadovoljna sam njome 😄
    Imam i Nude Dude 😀 također 🔝👍

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jesu li kvalitetom jednake? :)

      Izbriši
    2. Tu su negdje. Zbilja su dobre. Ali nude beach mi je malkec draza 😄

      Izbriši
  3. Baš sam u potrazi za nekom kompaktnom paletom koju bi mogla nositi uvijek sa sobom, a da ne zahtijeva ništa dodatno. Ova mi se čini kao odličan izbor! 😍

    OdgovoriIzbriši