petak, 3. srpnja 2015.

Empties #1

Danas vam donosim Empties post! Predstavit ću vam proizvode koje sam nedavno potrošila i usput riječ dvije o njima...





Krenimo od dekorative!



 Teška srca oprostila sam se od Bourjois healthy mix pudera. To mi je definitivno najdraži puder, ispraznila sam već ne znam ni sama koju bočicu , cijena mu se kreće oko 100 kn , no ja ga uvijek kupim u Bipi kad je 30 % na dekorativu.


Ispraznila sam i  Essence korektor. U dubokoj sam depresiji jer ga više ne mogu nigdje pronaći, ne znam dal su ga povukli ili ga nema samo u našem DM-u . Ako neko zna gdje ga ima, javite.


Korektori se kod mene troše ko ludi, pa je i ovaj Catrice otišao u vječna lovišta. Moram priznati da sam razočarana  njime. I to ne zbog kvalitete, da se razumijemo korektor je prva liga! Prekriva prekrasno prištiće i podočnjake, već iz razloga da dobijete samo 1,5 ml proizvoda za 30 kn.  Taman kad sam se zaljubila više ga nije bilo. I onda nek neko kaže da je previše dati 64 kn za 10 ml Bourjois korektora!!!!



Ovaj mjesec sam puno šminkala cure pa su otišla čak dva paketića ovih Catrice parcijalnih  trepavica. Vrhunske su, izgledaju jako prirodno, moguće ih je učiniti dramatičnija nanošenjem dodatnog sloja maskare. Dolaze u 3 veličine, kao što vidite ostalo mi je nekoliko najmanjih od drugog paketića no i one će vrlo brzo nestati. Uz njih dobijete i ljepilo, koje je isto tako vrhunsko, no mala zamjerka ; teško ga je maknuti s prirodnih trepavica. Cijena trepavica je nekih 30 kn, a u pakiranju ih je 50-ak.




Punooo sam se tuširala! Pa sam potrošila i ove dvije tuširalice. Obadvije sam dobila na poklon ( oće mi ljudi poručiti da smrdim ahahha ) tako da ne znam cijenu. I Avonova i Biobazina ispunile su moja očekivanja jer njeguju kožu, mirišu božanstveno , miris traje , a i cijela soba i kupaonica su mi mirišale . LAJK !


Ovaj regenerator koristim mjesecima. Imam kovrčavu kosu pa joj je potrebna iznimna njega. Sviđa mi se što je gust, intenzivnog mirisa i ono najbitnije olakšava mi raščešljavanje grive...



Opsjednuta sam dezićima !! Garnierov sam kupila već n- ti put i dalje ga obožavam zbog trajnosti , mirisa a i njege koje pruža . Inače ne kupujem Rexonine ni Niveine deziće, al sam ih dobila  ( zbilja smrdim) pa sam i njih potrošila. Rexonin mi se sviđa jer je savršen za nanijeti nakon depilacije, a Nivein jer je trajan i mirisan kao i Garnierov.


Potrošila sam i Garnier micelarnu , definitivno je ponovno kupujem jer traje i traje. Aveo aceton u stalnoj je postavi i njega također ponovno kupujem nakon što potrošim još ona dva u zalihi !


 To bi bilo to od mene! Čitamo se uskoro :*
















2 komentara:

  1. Bas je fin post :D Nasmijala sam se bas na "zbilja smrdim" hahahah :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Al čovjek se zamislli kad najednom dobi par gelova za tuširanje i dezića :P

    OdgovoriIzbriši