utorak, 7. srpnja 2015.

Liebster award

Baš kad sam krenula pisati novi post draga blogokolegica Fabulous Obsessions obradovala me nominirajući me za Liebster award. Da budem iskrena do tog trenutka nisam imala pojma o čemu je riječ i mislila sam da je spam hahahha. No objasnimo puku o čemu je riječ. Dakle riječ je o nazovimo to akciji koja je namjenjena  blogerima s manje od 200 followera u kojoj pojedini bloger nominira drugog, postavi mu 11 pitanja, na koji taj odgovori, usput iznese 11 činjenica o sebi, postavi novih 11 pitanja i nominira dalje 5 blogera . Zvuči komplicirano al nije tolko, evo i jedne sličice koja to malo jednostavnije tumači (ukrala sam je od Fabulous Obsessions).




Prvo ću odgovoriti na pitanja pa onda lagano dalje :)

1. Ljeto ili zima? Definitivno zimaaa! Baš sam danas na FB-u objavila fora fotku, ali i na instagramu zašto mrzim ljeto. A i po meni lakše se ugrijat nego rashladit.

2. Najdraža poslastica?  Nemam najdraže, obožavam generalno slatkiše. Al najveći mi je gušt pojesti Jaffa kekse, Lilly keksiće ili sladoled od jogurta. 

3. Da li imaš kućnog ljubimca? Imam, dvije dugodlake  mačke i 4 mala mačića  . Jedna se zove Ruby, ta je mamina i ne volim je. Inače obožavam mačke al ona je iznimka. Pitate se zašto? Odkud početi????!! Donijela mi je kroz kupaonski prozor riđovku u kupaonu, razbila šalicu, čašu, bronzer i najdražu Sleek paletu. Da stvar bude bolja usrala se na tepih i spovraćala po stepenicama. A druga je Prudy, skitnica koju smo udomili. Velika je maza i žudi za pažnjom. Jede sve!!! Zahvalna je na svemu, prati me u stopu . A kad ispružite ruku sama se mazi o nju. Imala sam i dvije tigrice, al nažalost Tiki je nakon 10 godina uginio, a i za njim ptičica Petra koja je udomljena prije godinu i pol.


4.  Zašto si počela pisati blog?  Ponekad sam se pričajući o kozmetici prijateljicama osjećala kao stranac, jer nijedna od njih ne posvećuje toliku pažnju na nju. Onda sam počela šminkati cure, i shvatila sam da mi to ide i pronalazila sam ono neko ispunjenje u tome. Pa sam počela razmišljati dal bi mogla pisati blog, ali me sputavala činjenica da sam maturantica koja mora puno učiti i nema baš para da kupuje konstantno kozmetiku koju bi recenzirala. Kako je škola završila, shvatila sam da ne moram toliko kupovati već da postoje i drugi načini na koji se beauty bloger može izraziti, a ne samo kroz  recenzije. Rekla sam sama sebi KO GA ŠIŠA, i probala..Zasad ide, rekli bi ljudi : "Bumo vidli kak bu"

5. Da li radiš posao koji voliš? Ne radim još, al kad bi pisanje bloga i cijeli ovaj beauty svijet bio moj posao onda bi odgovor bio DA!

6. Najdraža serija? Uvod u anatomijuuuu 

7. Najdraži post koji si napisala? Nisam ih puno, al to je recenzija Le Verger Shop kreme jer mi je to prva recenzija.

8. Odlazak na more ili planinu? Planinu! 

9. Da li farbaš kosu i u koju boju? Trenutno ne, ali prije jesam i koristila sam one mousse boje koje se samo u piksi smućkaju i nanesu ko šampon. Ne farbam se više jer ne mogu naći te boje, s običnima se ne usudim, a za farbanje ne dam! 

10. Najdraža pjesma? Hmm teško pitanje. Obožavam Gunse , veliki sam fan još od osnovne. Od njih bi mi bila Estranged, ali ovako me uvijek iznova takne od Chrisa Isaaka Wicked game

11. Šta je trenutno u tvojoj torbi?  Novčanik, vlažne maramice, omot od bananka, ruž, sunčane naočale i hrpa računa.

A sada dragi moji, 11 činjenica o meni 
  1. Mrzim kreme za lice.
  2. Cijela soba mi je ljubičasta, to mi je najdraža boja.
  3.  Ne nosim haljine, jer mi ružno stoje i na krizmi sam pala s njihaljke i svi su mi vidli gaće.
  4. Volim orhideje.
  5. Ne podnosim laktozu, a obožavam mlijeko.
  6. Volim crno pivo, napijem se odma.
  7. Na nogama mažem palac i onaj prst pokraj kremom da mi klize dok mičem njima. To je ujedno i moja najčudnija navika i osjećajte se posebnima jer sam ju podijelila s vama,
  8. Nakon šminkanja i šminkanja još se borim s  nanošenjem tuša.
  9. Tremašica sam s nepoznatima, a u društvu poznatih otkačena do kraja.
  10. Volontiram u CK-u godina i upravo su me prva pomoć i natjecanja potaknula da se uputim u zdravstvene vode.
  11. Imam najboljeg dečka na svijetu!  

    A sada pitanja koja postavljam svojim blogokolegicama
    1. Najčudnija navika ?
    2. Najdraža boja?
    3. Što vam se gadi?
    4.  Najgora noćna mora?
    5. Što se po zanimanju ( koji faks, srednja škola) ?
    6. Zašto pišete blog?
    7. Neostvarena želja?
    8.  Kakvu glazbu volite?
    9. Uzgajate li zimi dlake na nogama?
    10. Koliko često čistite svoju sobu?
    11.  Što je za vas idealan muškarac? Na facebooku pogledajte koje sam blogerice označila, ispričavam se što se nisam držala pravila o manje od 200 pratitelja.

      Čitamo se uskoro :* 






















1 komentar: