petak, 17. srpnja 2015.

Manhattan lip lacquer - recenzija

Pozdrav dragi moji! Evo mene i još jedne recenzije! Vani je nesnošljivo no ne dam se smesti!
Danas vam donosim recenziju Manhattan lip lacquer tekućeg ruža.

Iako izgleda kao još jedno sjajilo u nizu,nije. Riječ je o tekućem ružu. Dolazi u neodoljivom pakiranju od 5.5 ml, a izgledom jako podsjeća na Rimmel Apocalips. Jako mi se sviđa što se na pakiranju  može vidjeti o kojoj je nijansi riječ, pa nema problema dok tražite nijansu. Cijena proizvoda je oko 50 kn, ako se ne varam.




Postoji cijeli niz nijansi, ali kod nas sam primjetila svega 6, ako ste ih vi više ispravite me.
Ja sam se odlučila za Lip lacquer u nijansi 20 N Tempting Red.


Samo pakiranje djeluje jako elegantno i kao da je riječ o high end kozmetici, tome doprinosi i asimetrični vrh "bočice".



Sam aplikator nije neka inovacija  u svijetu ruževa i sjajila. No, iznimno je čvrst, a opet dovoljno fleksibilan , što omogućuje lako nanošenje. Ono što čini ovaj aplikator posebnim jest mala jamica u kojoj je dovoljna količina proizvoda za vaše usne, pa nećete  morati "smakati" aplikator svako malo da bi proizvod nanijeli ravnomjerno.


 Proizvod je poprilično pigmentiran, klizi po usnama, lako se razmazuje, nanosi se jednolično,  ne ljepi se kao neka sjajila, miris mu nije čaroban, ali to je manje važno. Isto tako pruža i hidrataciju usnama. Ljeti često zbog vrućina zaboravljamo nanositi balzam na usne, pa ovakav proizvod ubija dvije muhe jednim udarcem. Sviđa mi se i taj pomalo sjajni efekt koji pruža. Blijedi jednolično, ne ostavlja fljekice na usnama niti se uvlači u borice .

No, proizvod ima i nedostataka naravno. Naime, nije dugotrajan. Ako ne jedete, pijete niti se znojite izdržat će max. 3 sata. U protivnome zahtjevat će nadogradnju i popravljanja. Trajanje možete produljiti ako nanesete neku olovku za usne u sličnoj nijansi, što će ujedno spriječiti i izljevanje iz borica. Voljela bih i da je malčice gušće čisto zbog nanošenja, jer kao što sam već rekla pigmentacija je na nivou.




Ovom proizvodu dajem 4/ 5. Kvalitetan je, ali da bi bio pun pogodatak trebao bi biti trajniji i ljepšeg mirisa.

Nema komentara:

Objavi komentar