petak, 24. srpnja 2015.

Makeup revolution proizvodi - recenzija

Pozdrav !
Prošli sam tjedan malo haračila Pink Pandom , pa su se u mojem košu našli neki Makeup revolution proizvodi uz Sleek Oh so special paletu sjenila. To su prvi Makeup revolution proizvodi u mojoj kolekciji, a koliko su me dojmili pročitajte u nastavku.




Kupila sam dva ruža, po cijeni od 15 kn po komadu. Realno za 15 kn ne možete očekivati ništa, a jesam li zapravo dobila išta ili ništa nisam još uvijek sigurna.
Uzela sam dakle Mystify i Rebel with Cause.




Jako mi se sviđa što su ruževi zaštićeni folijom, pa ste sigurni da ih nitko nije koristio  prije vas. Jako me nervira što neki skuplji brendovi ne zaštićuju maskare, ruževe, korektore pa čak i lakove folijom. I onda vam se nađu babuskare koje ne znaju očito da postoje testeri pa u drogerijama pootvaraju apsolutno sve, pa nerijetko kući dođete s već napola zasušenim lakom ili maskarom ili korištenim ružem. Tako da skidam kapu, iako su ruževi smiješno jeftini, pokazali ste da poštujete kupca i zaštitili ga .

Ambalaža je poprilično čvrsta i kvalitetna, prilikom zatvaranja čujete onaj klik što znači da ste pravilno zatvorili ruž. Isto tako veliki plus je prozirni  vrh ruža s  nijasnom, pa ne morate rovati po ladici, torbici i otvarati svaki  da bi našli željenu nijansu. Inače taj dio s bojom je zapravo vrh ruža, al sam ih ja krivo postavila. Vrh je još posebniji jer se može odvojiti!!!! TADAAAAAAAM


I onda nađete mini balzam. :D Prvi miriše na jagode, a drugi na višnje ili tako nešto. Malo je nespretno korištenje, u prvog sam zapičila nokat al šta sad .  Balzami su hidratantni, al nisu pigmentirani nešto. No to ne stvara problem jer na kraju krajeva imate i ruž.


Da odma raščistim stvar, ne sviđa mi se  Mystify ni malo. Baš je neka babska nijansa sa šljokicama, koje mojem preplanulom tenu trenutno ne stoji. Izgledam  jeftino s njim. Uz to,  tvrd je ko kamen, skoro sam si poderala usne dok sam ga nanosila. Počekat će hladnije dane ili ću ga uvaliti sestri ili baki. Ko mi kriv, sama sam birala.

Ali Rebel with Cause je već druga priča. Prekrasna bordo crvena, plum nijansa, ma divota. Nejde mi baš opisivanje boja. Reći ću ovako, boja mojeg zida i tapeta, a ko me  zna , shvatit će odma. To je Martina nijansa!!!



Za razliku od prvog, ovaj klizi po usnama, nanosi se ravnomjerno i pigmentiran je. Ne uvlači se u borice, blijedi ravnomjerno i ne zateže. Isto tako malo je tvrđi od ostalih ruževa u mojoj kolekciji, ali opet nije ko Mystify.
Što se tiče trajanja, ako tražite dugotrajne ruževe, preskočite ove. Izdržat će do 2 sata u najboljim uvjetima. No lako se nanose pa popravljanje nebi trebalo predstavljati problem.



A sada apsolutni favorit!!!! Hypocrisy eyeliner!!


Plava olovka koja obara! Dolazi u standardnom "pakiranju" na šiljenje. Dobit ćete 2u1, šiljilo i poklopac. Šiljilo je prva liga, malo je nespretno ako vam se dlanovi znoje ko meni, no nemaju svi problem s tim. Oštro je i ne trga drveni dio ni plavi s proizvodom što je prava rijetkost. Neko vrijeme sam izbjegavala olovke na šiljenje jer bi mi došlo da plačem kad bi šiljila i svaki put bi mi šiljilo  rascofalo  drveni dio ili slomilo vrh. No moja patnja je okončana!!!


Olovka je kremasta, lako se razmazuje, ne iritira oči, traje minimalno 8h i izvrsna je podloga za sjenila kod  smokeya. Ako imate smeđe oči i ne znate kako ih dodatno naglasiti, nanesite je na waterline i razmažite kistićem, prekrasno će vam naglasiti oči . Možete dodati još  plavo sjenilo, ili hladno smeđe  i dodatno izvuči na donji kapak ako volite dramatičnije lookove. Što više reći? Ako trebate plavu olovku, ova je stvoreno za vas ! :D



Proglašavam ovu kupovinu punim pogotkom, definitivno ću kupiti još koju olovku, a za ruževe ću još malo razmisliti.

Nema komentara:

Objavi komentar