srijeda, 1. srpnja 2015.

New in #1

Bokić ljudi! Danas vam donosim što sam kupovala zadnjih nekoliko tjedana. Nakupilo se stvarčica pa krenimo.



 Bila sam nekoliko puta u West Gate-u pa sam svratila do dućana Ornament, gdje sam kupila veliki bijeli prsten ( 30 kn) i kožnu narukvicu (30 kn). Ima prekrasnih stvarčica od odjeće, obuće, nakita, modnih dodataka, mirisnih ulja, svijeća, štapića... Ma raaaj!!





  U Deichmanu sam pronašla na sniženju ove cipice na punu petu za samo 74,50 kn. Obožavam cipele na punu petu jer je lako hodati u njima, a ruku na srce nemam baš staža na štiklama.
Jako su udobne i stabilne.


Za maturalnu sam kupila ovu krem torbicu za 100 kn u H&M -u. Oduševljena sam!!! Naramenice se ne daju odkopčati , ali ih je moguće pospremiti u torbicu. Sama torbica je čvrsta i dovoljno velika da u nju strpate mobitel, novčanik, maramice, ruž itd.




Nebi to bila ja, da si nisam priuštila i ponešto dekorative.
Kako lagano crpim zalihe svih tekućih pudera odlučila sam se na kupnju Catrice all matt plus puder, cijena mu je 52, 90 kn u DM-u , a  detaljnu recenziju očekujte kroz nekih dva tjedna. Zasad, vrlo dobro prekriva, na licu ostaje dugoo, stapa se s kožom, dobar raspon nijansi ...



Odlučila sam se i na ovaj Catrice bronzer za tamniju kožu. Sviđa mi se što nije shimmerast i nije naranačast! Već onako smeđkast više, pa zaista možete postići efekt preplanule kože. Cijena je nekih 30-ak kn.


Uzela sam i Catrice lash and brow designer - shaping and conditioning gel ( oko 25 kn) da bi mi držao obrve na mjestu. Ovaj proizvod svoj posao radi začuđujuće dobro! Svakako preporučam.



 Na mojoj Wish listi duže je vrijeme  boravio Bourjois healthy mix korektor, no promjenio je adresu i sada se nalazi u kozmetičkom kutku. :D
Iako je cijena malo viša ( 64 kn) za 10 ml ovako kvalitetnog proizvoda to je prava sitnica. Na prvu izgleda jako malen i imate dojam da ćete ga potrošiti u roku od mjesec dana, vjerujte mi, nećete.



Kronično mi je nedostajalo lakova!!! No, lakše se diše, kolekcija se lagano popunila nakon sada već davnog proljetnog čišćenja. Uzela sam prozirni , bijeli za koji sam mislila da će biti bijeli, ali ispao je prozirni kao i prvi hahha, i još jedan bijeli za koji sam se nadala da neće izgledati kao da sam izlijala korektor po noktima i začudo ispao je super, pa jedan Max factor na akciji koja još uvijek traje u DM-u (13 kn) , jedan crvenko i zlatni LOOK by Bipa koji je onako hrapav. Njime obično nalakiram prstenjak da manikuru podignem malo.



Tuširalica i dezića nikad dosta, pa sam ponovno uzela ovaj  gel za tuširanje i usput i dezić iz iste linije. I prijateljica se počastila, pa smo za kupljena 3 Fa proizvoda na poklon dobile ovu torbu, koju je velikodušno prepustila meni! Hvala ti dragaaaa!  <3



Ljeto je tu, sunce prži nemilosrdno, pa su sunčane cvike MUST HAVE! Bile su jeftine, jako jeftine, prejeftine. Samo 40 kn, i to opet DM .



 I to je toooo!! Našlu se tu i nešto  odjeće, al mislim da nikog ne zanima kakve sam hlače, gaće , grudnjak ili čarape kupila :P  Uostalom treba i  ponešto zadržati za sebe...

Čitamo se uskoroo :*


























Nema komentara:

Objavi komentar