četvrtak, 9. srpnja 2015.

Bourjois healthy mix correcting concealer

Pozdrav cure, danas vam donosim recenziju Bourjois healthy mix korektora. Obožavam healthy mix tekući puder pa sam se odlučila i na kupovinu korektora, koji je duže vrijeme bio na mojoj wish listi.





Korektor dolazi u iznimno praktičnom pakiranju, malenoj tubici s čepom na odvrtanje. Ovakvo pakiranje smatram higijenskim jer prilikom upotrebe ne dodirujete direktno proizvod prstima ili kistom već istisnete željenu količinu i nanesete. U  tubici ćete dobiti 10 ml proizvoda, a moj je u nijansi 51 light radiance. Inače proizvod dolazu u 3 nijanse, a možete ga kupiti u bilo kojoj drogeriji koja ima Bourjois stalak. Cijena korektora je 64 kn . Ako vam se to čini ko previše novaca, uvijek možete iskoristiti Bipinu vikend akciju od 30 % popusta na dekorativu ili neki drugi popust pa ga dobiti jeftinije.


Kao i puder i korektor sadrži već dobro poznate sastojke marelice i jagode. Ono što proizvod čini još primamljivijim je njegov miris koji s vremenom nestaje. Proizvod ne sadrži ulja te hidratizira kožu. Istiskivanje proizvoda je lako;  zbog meke tubice imate potpunu kontrolu nad njim, pa se neće desiti da istisnete previše.


A sada neke opće karakteristike korektora.
Poprilično je gust, no lako se razmazuje i stapa s kožom. Poželjno je da ga brzo izblendate jer će se upiti u kožu i neće mrdat s mjesta.  Prema meni, nije najbolji proizvod za prekrivanje prištića jer je tekuć, već je bolji izbor za prekrivanje podočnjaka, diskoloracija, pa čak i za konturiranje (posvjetljivanje naravno). Prekrit će prištiće al ne kao Catrice kamuflaža ili neki korektor u sticku. Još jedan plus je trajanje, ako ga fiksirate transparentnim ili običnim puderom u kamenu zadržati će se 8 sati u izvornom stanju, a nakon toga se počinju primjećivati nesavršenosti koje ste prekrivali. Postoji mogućnost da vam naglasi suhe dijelove, no uz dobar piling to ne bi trebao biti problem. Moja koža je mješovita, T zona mi se malo više masti, a upravo ga najčešće na nju nanosim pa mislim da bi korektor odgovarao i onima s masnom kožom .Ukoliko ga želite koristiti za prekrivanje podočnjaka , ne morate se bojati, korektor se neće uvlačiti u borice.




Na ovoj slici prekrila sam odprilike polovicu linije povučenu običnom crnom olovkom, pa možete vidjeti kolika je njegova moć prekrivanja. Na sredini mi se malo razmačkala olovka, ali nema veze, vidi se koliko prekriva.

Što se mene tiče ovaj proizvod nema nedostataka, jedino što me malo smeta je cijena. Nije prevelika, al opet za nekog ko nema stalna primanja je koji put i 20 kn puno. Ali kad usporedimo da sam Catrice korektor platila 30 kn , a ima ga 1, 5 ml ;  dok ovog 64 kn  i ima ga 10 ml, cijena mi se čini ko  prava sitnica. Ukoliko ste u potrazi za korektorom preporučujem vam ovaj, jer traje i traje, a bome i vrijedi.


Ovim putem pozivam vas da me pratite na Facebook stranici i na Instagramu, jer svaki vaš pogled ili lajkić zlata vrijedi. Slobodno komentirajte, recite jeste li ga i vi isprobali te kakvi su vaši dojmovi.
Čitamo se uskoro :*



Nema komentara:

Objavi komentar