utorak, 14. srpnja 2015.

L' Oreal Elseve Fibralogy thickening conditioner

Bokić ljudi! Ispričavam se na nekoliko dana odsustva, iščekivanje rezultata mature, liječnički i još tisuću briga učinile su svoje. No, radosno objavljujem da sam upala na svih 10 fakulteta, sad samo treba odlučiti razumom ili srcem. Vidjet ćemo tko će pobijediti na kraju.

Danas vam donosim brzinsku recenziju regeneratora koji sam kupila totalno impulzivno! Trebao mi je regenerator i ugrabila sam prvi. Već sam spomenula da imam valovitu do kovrčavu kosu (ovisi kakav joj je dan) i da mučim muku s češljanjem i ravnanjem. Stoga mi je jako važno da regenerator koji koristim dubinski hrani, omekšava i zaglađuje vlasi. Jer sve koje mučite ovu muku znate da imati kovrčavu kosu jer kazna od samog vraga.





Radi se o L' Oreal Elseve Fibralogy thickening conditioneru. Kupila sam ga u Lidlu,  za nekih 17 kn dobit ćete 200 ml proizvoda.  Riječ je o regeneratoru za tanku kosu koji navodno povećava debljinu kose nakon upotrebe, prodire u unutrašnju strukturu vlasi i nadograđuje ju. Zvuči magično. Moram priznati da baš i nisam sigurna dal mi je kosa deblja. Šalu na stranu :P

Regenerator je iznimno hranjiv, smiruje grivu, vlasi ne frcaju na sve strane, kosa je zaglađena, meka i mirišljava. Razlog moje kupnje bio je prvenstveno miris, nisam imala vremena za čitati deklaracije pa sam na brzinu pomirišala i osvojio me. Regenerator je toliko hranjiv da nisam morala ni našpricati se Pantene sprejom da bi raščešljala.

Što se tiče sastojaka, valjda su dobri, dok miriše i omekšava kosu ne zamaram se previše. Prosudite sami.


Regeneratoru dajem čistu 5 . Savršen omjer cijene i kvalitete. Vrijedi kupiti.

Čitamo se uskoro, hvala vam što čitate moj blog iako vas je još uvijek malo na Facebooku, tješe me brojke na blogu.












Nema komentara:

Objavi komentar