nedjelja, 30. kolovoza 2015.

eBay kist za tekući puder

Zadnjih par dana, više me prijateljica pitalo za savjet u vezi kistova za tekući puder, što me uistinu iznenadilo. A onda sam se sjetila da sam prije 2 mjeseca obećala  recenziju eBay kista u postu New in #2 eBay . Pa eto, danas pričamo o jednom super kistiću.





Vjerujem da većina vas tekući puder još uvijek nanosi prstima. Što je uredu, sve dok su vam ruke čiste. I sama sam ga tako nanosila dugo vremena, a nanosim ga i sad kad se jako žurim. Spužvice nikad nisam koristila, ne privlače me nekako. Prema meni ukoliko ne šminkati druge, možete preživjeti bez kista.

Sigurno se pitate koja je razlika između nanošenja prstima i kistom? Ako nanosite puder prstima, lako možete pretjerati količinski pa na pojedinim dijelovima lica izgledati ožbukano. Također, bez obzira koliko se trudile, uvijek će vam ostati komadički kože gdje se puder neće stopiti s kožom ili ako ga stavite neće izgledati lijepo jer će ga možda biti previše, npr. područje iznad usana, obrva ili uz rub kose. No, ako nanosite prstima potrošit ćete znatno manje proizvoda nego kad bi nanosile kistom.

A koje su prednosti kista?
Kist vam prvenstveno omogućuje da izbjegnete vidljive prijelaze, odnosno da na neki način izblendate puder bolje. Ali ako nanosite puder kistom, potrošit ćete znatno više proizvoda nego kad bi to činile prstima, jer kist upije dio.

Što je najbolje činiti?
Svaka od nas ima svoj način nanošenja šminke koji za nju funkcionira. A za mene je najbolje da prvo nanesem puder lagano prstima i ugrubo ga razmažem, a onda uzmem kist i prođem gdje je potrebno.
Zašto? Što sam time postigla? Prvo, potrošila sam manje pudera nego da sam ga nanosila kistom, kist je pokupio sav višak s mojeg lica, izblendao puder i što je najvažnije moja koža izgleda prirodno.

Koji kist kupiti?
Nemam nijedan brendirani kist. Svi moji kistovi su s eBaya. S njima uspijevam savršeno našminkati i sebe i druge. Ovime ne želim poručiti da brendirani kistovi ne valjaju, štoviše uvjerena sam da ima fantastičnih, ali trenutno nisam u mogućnosti potrošiti stotine kuna na kistove.


Moja topla preporuka vam je ovaj kistić. (klik na link)



Imam dva ovakva, i namjeravam ih kupiti još nekoliko. 
Vrh drške je od mat crne plastike, a ostatak metalni. Kist je čvrst, lijepo sjeda u ruku.
Dlačice su jako mekane, nimalo grube. Prilagođavaju se licu i  gusto su zbijene. Vrh njim je bijeli, a ostatak crni pa možete lako vidjeti koji vam je kist prljav a koji čist.



 Pri pranju, dlačice ne ispadaju niti kist ispušta boju. Jako je kvalitetno napravljen. Ni drška nije promjenila boju, niti se oštetila pri pranju, a stvarno ga ne štedim.

Malo ga je teže oprati, jer su dlačice gusto zbijene. Razvila sam svoju tehniku. Kistove najčešće perem nekim antibakterijskim ili Melemovim sapunom. Prvo ga namočim, nasapunam i isperem. Zatim ga stavim u neku čašu sa sapunom i pustim da se tako odmače. Svako malo malo s njim promješam, pritisnem da se dlačice rašire i promjenim vodu. Kasnije ako kist još uvijek nije čist, ponovno ga nasapunam i ručno perem. Treba mu malo duže za pranje jer su dlačice guste, ali i jer je riječ o tekućem proizvodu koji se poprilično zabije.



Jako je važno prati ga često, jer njime nanosite tekući proizvod koji je savršena podloga za razvoj bakterija. A nikako ne želite da leglo bakterija klizi po vašem licu.


Cijena ovakvih kistova uglavom se kreće oko 2 $. Izgledom me jako podsjećaju na Real Techniques kistove, a koliko su im zapravo slični ne mogu reći, jer nemam ni jedan njihov kist. Ovakvu usporedbu ostavimo za neki drugi dan.

Ako planirate naručivati kist, možete to učiniti na slijedećem linku.
Odaberite kist s zaobljenim vrhom i željenu boju. I to je to.
 
Zanima me jeste li već isprobale ovaj kist, imate li preporuku za koji drugi eBayko???
Ako imate kakva pitanja, ostavite ih u komentarima!


Do čitanja! 
LP Marta :*

Broj komentara: 6:

  1. Ja sam nekada davno probala neke ebay cetkice koje su bile grozne. Cetkice su bile u kompletu i bas nekako ostre i nikada ih nisam koristila. Cini mi se da ovaj kist nije takav. Definitivno bih mu dala priliku :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Vrijedi ga isprobati, sigurna sam da se nećeš razočarati :D

      Izbriši
    2. Update: Naručila sam, ali nisam isti već neki drugi. Nadam se da će biti dobar jer mi je zaista vrijeme da obnovim kolekciju četkica :D

      Izbriši
  2. Koristim Ebelinov kist za nanosenje puder i odlican mi je. Njezan, ali cvrst i gust. A ovo za nanosenje puder prstima, e tu te razumijem.

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ebelinov još nisam isprobala, ali budem ga pogledala sljedeći put u DM-u :D

      Izbriši
  3. Vidjela sam taj kistić, ali nikako da ga naručim.. Vjerujem da uskoro budem. :) Imam paket kistova koji podsjećaju na Real Techniques i super su mi. :) Samo bih te zamolila da mi na facebook pošalješ link s kojeg si naručila taj kistić ako ti nije problem,da naručim od istoga sellera :) ( Nisam uočila link u postu pa sorry ako si ga napisala ) <3

    OdgovoriIzbriši