nedjelja, 6. rujna 2015.

New in #5

Lijep pozdrav!
U zadnje vrijeme kupujem ko luda,  no ne žalim. Spiskala sam dosta para, ali konačno imam neke stvari koje sam dugo dugo željela. Pogledajte što sam kupovala.





Išla sam provjeriti mail,  i onda me Blanka s Pink Pande opalila akcijom 3 za 2. Slaba sam na tu akciju, već sam jednom popustila, a tako je bilo i ovog puta.




Mislim da sam jako dobro prošla. Obožavam Sleek palete i htjela sam još jednu i to je Au  Naturel, ali u međuvremenu sam se zaljubila i u Vintage romance.


Intenzivnije se spremam za šminkanja drugih pa sam odlučila uzeti i paletu rumenila. Sjećam se da sam još prije 2 godine gledala po eBayu palete rumenila, ali nikako da ih naručim.


Kad smo kod šminkanja drugih,  nikad dosta nijansi pudera. A da ublažim tu bol svom novčaniku uzela sam Makeup Revolution bijeli puder s kojim ću posvijetljivati one koje imam.



Već dva kataloga čekam i čekam Avonov fiksator, a njega nema. I ajde budem uzela Makeup Revolution fiksator;  jer sam izgubila svaku nadu da će se Avonov vratiti. Kad ono u C13 za 19 kn. Šizim...


I na kraju, ali ništa manje važno uzela sam od Freedom-a bronzer, rumenilo i highlighter 3u1. Ovo čudo je ogromno, nisam očekivala da će biti tako veliko. Jedva ga držim na dlanu.



Moram priznati da mi je ovo najveća kupovina dekorative odjednom, nikada nisam potrošila toliko novaca, ali nije mi žao ! Jedva čekam sljedeću akciju, a lista je već spremna..  :D


No moja kupovina tu ne staje. Naručila sam i par stvarčica iz Avona.


Ugrabila sam gigantsko izdanje šampona za masnu kosu i regeneratora od mente i verbene.


Tu se našao i gigantski gel za tuširanje. Privukao me čisto zbog pumpice. Imam jedan problem, trošim luđački gelove za tuširanje, na dlan  izlijem minimalno količinu koja bi bila dovoljna za dva tuširanjam, a ovako ću moći racionalnije trošiti.


I šećer na kraju. U jednom od prvih postova Wish lista spomenula sam kako dugo žudim za Avonovim bronzerom u perlicama. I tome je došao kraj. Konačno sam ih kupila!


Za večinu stvarčica moći ćete kroz tjedan dva  pročitati recenzije, dok veselje malo splasne i dok budem u stanju donijeti neki stav, sviđa li mi se proizvod ili ne.

O čemu bi ste najrađe čitali? Jeste li isprobale koji od ovih proizvoda? Mislite da sam pretjerala s kupovinom? Sviđaju li vam se više ogromni new in postovi ili malo po malo kako ih ja pišem?

 

P.S. Na blogu je aktivan GIVEAWAY !!!

Broj komentara: 6:

  1. nema vece srece nego kad se kupi nova dekorativa :D divne su ti stvarcice :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Super stvari, Sleek palete obozavam! Jos si dobra, kad mene ulovi soping dekorative obicno me olaksa za 2000kn barem :D ah kaj cemo kad smo lude za sminkom ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. obožavam gledati u netom kupljeni proizvod, nema boljega :) joooj, na sleek palete pucam već godina, a nikako naručiti, uvijek odaberem rumenilo, iako bog zna da mi rumenila više ne treba :P ah, žensko :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Jako lijepi noviteti ;) imam obje sleek palete i stvarno su odlične! vrijede svake kune ;)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odličan new in :) I ja imam sleek vintage romance i paleta je predivna i odlično pigmentirana.

    OdgovoriIzbriši
  6. Sve mi se svida kao da je moja kosarica :) vintage romance je krasna..

    OdgovoriIzbriši