nedjelja, 11. listopada 2015.

Avon perlice

Dragi moji ispričavam se zbog odsutnosti!
Iskreno ne sjećam se kad sam napisala zadnji post. Sigurno se pitate zašto? Brucošica sam! Za sve vas koji ne znate, upisala sam Medicinsko laboratorijsku dijagnostiku u Zagrebu. A sam početak akademske godine značio je selidbu u Zagreb i prilagođavanje. Tek ovaj vikend uspjeli smo N. i ja namjestiti stan do kraja. Konačno je stigao krevet i police. Do sad sam šminku čuvala na ormariću za cipele i dio u kupaonici. Jedva čekam da sve posložim i pokažem vam :)




Jako me veseli što me neki od vas prate i kad ne pišem ništa. To me ohrabruje da nastavim dalje. Na kraju krajeva, neću uvijek biti u tolikoj gužvi i moći ću se vratiti redovitom pisanju. Imam brdo uređenih slika spremnih za objaviti al kak još uvijek nismo rješili internet ne mogu ih objaviti jer bi mi požderalo sav mobilni internet. Zato vam danas donosim brzinsku recenziju proizvoda koji je dugo bio na mojoj Wishlisti!

Riječ je o Avon brončanim kuglicamaaaaa :)

Dolaze u plastičnoj posudici na odvrtanje, na čijem je poklopcu utisnuto zlatnim slovima Avon i glow sa sunčekom. Sama ambalaža nije nešto čvrsta  i to me poprilično razočaralo. Konstantno sam u strahu da ću polomiti kutijicu i pazim je ko da je staklena.



Kad otvorite posudicu naći ćete spužvicu kojoj namjena, bar po meni, nije nanošenje proizvoda. Možete je baciti , no ja svoju još uvijek čuvam da mi drži kuglice na mjestu, i "ublaži" sve one udarce i padove kad se najviše trudim biti pažljiva.



U svakom Avonovom katalogu možete ih naći po drugoj cijeni ovisno o akcijama, no uglavnom se cijena kreće oko 40, 50 kn. Za te novce dobit ćete 22 g kuglica. Nemojte misliti da vam blogerice lažu kad kažu da su nepotrošive, jer jesu. Koristim ih svaki dan već mjesec i pol i ne vidim znakove trošenja.




Perlice prekrasno mirišu, da mi je barem takav parfem.


Moje su kuglice / perlice u nijansi warm,  a to je ona srednja nijansa. Govorim vam tako jer mi se čini (nisam sigurna) da drugačije piše u katalogu, a drugačije na kutijici.


Dobit ćete nekoliko nijansi kuglica. Ne morate brinuti da ćete izgledati fljekavo jer nećete. To je isto kao da koristite neki drugi mozaik bronzer ili sl. One se ne truse , ne pucaju i lagano se hvataju za kistić. Lagano se blendaju i možete postići lagani efekt preplanulosti, ili malo jači ako nekoliko puta ponovite radnju.  Kad ih jednom nanesete ne gube se s lica, već ostaju do skidanja šminke. Preporučam da nakon nanošenja tekuće podloge stavite i puder u kamenu jer će vam on olakšati blendanje i boja perlica se neće uhvatiti na jednome mjestu.



Evo i swatcheva nekoliko kuglica. Mislim da nisam uspjela uloviti sve nijanse iako mi se na prvu činilo kako su samo dvije tri vrste.




Ovim kuglicama dajem čistuuuuu peticu. Obožavam ih, koristim ih svaki dan. Ponekad kao bronzer, a ponekad i kao rumenilo. Zbog njih su svi moji bronzeri i rumenila pali u drugi plan. Tople preporuke za sve vas koji ih nemate, a vi koji ih imate napišite mi koji su vaši dojmovi, jesu li vas dojmile kao i mene?!

3 komentara:

  1. Obožavam ove avon perle :) .. Savršene su mi. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. potvrđujem i sama da su nepotrošive ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Slazem se, nikad da se potrose :) Divne su mi i nekako djeluju prirodno na obrazima, sve u svemu savrsene su i rado ih koristim.

    OdgovoriIzbriši